The point of view ..is that the point is you..
Ιδέες..Προτάσεις..και Στυλιστικές ..επεκτάσεις..σε ένα Ε@MAGAZINE ... .για να διαλέξεις οτι σου αρέσει...

Αλα ..ΜyRISun.....Πιο όμορφα...πιο γοητευτικά δεν γίνεται...

Μόνο στο sky-blog

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ΑΘΩΑ Η ΕΝΟΧΑ......ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ Κ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΕΡΔΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΩ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΜΟΥ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΘΑΡΡΩ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΓΕΙΑ..ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ...ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ[καθαρισμός..καλλυντική φροντίδα κλπ].

ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΓΩ ΘΑ ΒΑΔΙΣΩ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ και ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΠΤΙΚΗ.

ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ....ΟΡΓΑΝΙΚΟ Η ΔΗΘΕΝ ΑΘΩΟ ΠΡΟΙΟΝ..ΞΕΡΩ ΤΙ ΡΕΜΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ...


ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΛΕΥΡΑ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗ...
Δεν με απασχολει καθολου μα καθόλου αν στεναχωρήσω...αν απομακρύνω η αν δεν έχω καμμιά απολύτως επιτυχία σε ότι κάνω..

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ Μ ΑΥΤΑ...ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΑΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΑΚΟΥΝ/ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ...
.
Π Α Ν Τ Α ν α κ ά ν ε τ ε έ λ ε γ χ ο τ ο υ τ ι α γ ο ρ ά ζ ε τ ε κ α ι να μ η ν ε μ π ι σ τ ε ύ ε σ τ ε Κ Α Ν Ε Ν Α



Αυτό το θέμα έπεσε πέρυσι στην αντίληψή μου, και το μελέτησα αρκετά χάρη στο www.cosmeticdatabase.com
περιέχει αναλύσεις πάνω σε πολλά γνωστά προϊόντα καλλυντικών. Επειδή είναι αμερικάνικο, δυστυχώς απουσιάζουν αρκετές μάρκες που κυκλοφορούν στην Ευρώπη. Αυτά που συμπέρανα είναι τα εξής:

1. όσο πιο περίπλοκη δράση έχει ένα προϊόν, τόσο πιο επικίνδυνο είναι. π.χ. μια απλή κρέμα σώματος είναι πολύ πιο ασφαλής από μια κρέμα σύσφιξης, και ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΡΥΤΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΑ..........
2. ακριβό δεν σημαίνει ασφαλές. οι περισσότερες διάσημες κρέμες είναι εξαιρετικά καρκινογόνες.... (γλίτωσα, ευτυχώς δεν τις αντέχει η τσέπη μου!)

3. προσοχή στα συστατικά PTHALATES, PTHALIC κλπ. προκαλούν γενετικές ανωμαλίες, είναι πλαστικοποιητές και χρησιμοποιούνται ευρέως σε μανό για τα νύχια, μάσκαρα, eyeliner κλπ. (παρατήρησα ότι τα κλασικά μανό νυχιών συνήθως δεν έχουν φθαλικές ενώσεις (pthalates), ενώ αυτά που στεγνώνουν γρήγορα, διαρκούν περισσότερο, ιριδίζουν, λαμπυρίζουν, συνήθως έχουν....

Άρα, μακριά από hi-tech προϊόντα.

4\ . στα αντηλιακά η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη. ένα αντηλιακό μπορεί να είναι ασφαλές για το δέρμα μεν, αλλά τα δραστικά του UV συστατικά, όταν εκτίθενται στον ήλιο μπορεί να αλλοιώνονται και να μην προστατεύουν από την ακτινοβολία! Απίστευτο? αντηλιακά που "χαλάνε" στον ήλιο!! (τα coppertone 2007 είχαν πολύ επικίνδυνα συστατικά, ακόμη και τα παιδικά.]

5/. μερικά καλλυντικά έχουν "πράσινη" σύνθεση αλλά κατατάσσονται στην κατηγορία των επιβλαβών λόγω του αρώματος που περιέχουν! ναι..... το άρωμα είναι "κόκκινο"....
Γενικότερα, στο cosmeticdatabase.com αναλύονται και γνωστά αρώματα... θα τρίβετε τα μάτια σας.. ένα από τα πιο επικίνδυνα είναι το obsession. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΣ ΑΡΩΜΑ. τα αποσμητικά είναι πιο νορμάλ ισως γιατί έχουν λιγότερη ποσότητα αρώματος.

Μπείτε οπωσδήποτε σε αυτό το site. Επιτέλους, θα υπάρχουν κι άλλες σαν κι εμένα και τις φίλες μου........
ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΙΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΠ ΕΞΩ....
ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ...
Μάνυα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

AND I NEED YOU NOW ..BABY...TONIGHT... AND I NEED YOU MORE THAN EVER....





fly me to the moon and let me play among the stars...fill my heart with love

Click for larger image
Nel blu, dipinto di blu


PERIMENONTAS STH BROXH TO POYTHENA......

HIGH....HIGHER.. HIGHEST

alone in the sun by francesco12corde.

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY
GO TO BFREAKY.COM


HIGH....HIGHER.. HIGHEST

Aγαπουλίνι μου

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY