The point of view ..is that the point is you..
Ιδέες..Προτάσεις..και Στυλιστικές ..επεκτάσεις..σε ένα Ε@MAGAZINE ... .για να διαλέξεις οτι σου αρέσει...

Αλα ..ΜyRISun.....Πιο όμορφα...πιο γοητευτικά δεν γίνεται...

Μόνο στο sky-blog

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Put your hands together....


Re-start...re-born: re-solutions...
This year we are RE-starting anew.

"Βαρέθηκα πια αυτή την προσέγγιση στη ζωή που στηρίζεται στο «εγώ». Κουράστηκα ν' ακούω τον κόσμο να λέει «εγώ» και «εγώ». Θα 'θελα για μια φορά να τους ακούσω να λένε «εμείς». Δεν είναι όμορφο το «εμείς»;
Το «εγώ» είναι σημαντικό, μα έχετε καταλάβει πόση δύναμη κλείνει μέσα του το «εμείς»; Εσείς κι εγώ μαζί είμαστε πιο δυνατοί απ' όσο εσείς κι εγώ μόνοι μας και μ'αρέσει να σκέφτομαι ότι, όταν βρισκόμαστε μαζί, δε δίνω μόνο, αλλά και παίρνω.
Έτσι μπορώ να έχω τέσσερα χέρια, δυο δικά μου και δυο δικά σου, δυο κεφάλια - πράγμα που σημαίνει νέες δημιουργικές ιδέες - και δυο διαφορετικούς κόσμους, το δικό σου και το δικό μου. Γι' αυτό το λόγο σου ανοίγω την πόρτα να μπεις..."
Να ζεις ν' αγαπάς και να μαθαίνεις - Leo Buscaglia
Let’s RE-unite in a common effort...
σημ.
Format ή Reset

Σε πρόσωπα και καταστάσεις / αρνητικούς καταλύτες στην αναπτυξιακή στόχευση
Να (απο)δεχτούμε την κατάσταση ως έχει ….. ή όχι;
Να πατήσουμε το κουμπί για..... επανεκκίνηση ή μήπως να πάρουμε την μεγάλη απόφαση και να διαμορφώσουμε εξ αρχής την αναπτυξιακή μας στρατηγική....με βάση τις ραγδαίες εξελίξεις ...στο οικονομικό και κοινωνικό τοπίο?

Εισαι εσυ αυτός που παίρνεις την απόφαση...Εισαι εσυ που διαμορφώνεις το τοπίο....Εισαι εσύ
ο πομπός....αλλα και ο δέκτης ....
Βάλε πάλι...την κίνηση στη μηχανή σου...βάλε στροφές στο μυαλό σου...κάνε αρχή...η τροποποίηση...
Απλά...μην παρακολουθείς απαθής....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

AND I NEED YOU NOW ..BABY...TONIGHT... AND I NEED YOU MORE THAN EVER....





fly me to the moon and let me play among the stars...fill my heart with love

Click for larger image
Nel blu, dipinto di blu


PERIMENONTAS STH BROXH TO POYTHENA......

HIGH....HIGHER.. HIGHEST

alone in the sun by francesco12corde.

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY
GO TO BFREAKY.COM


HIGH....HIGHER.. HIGHEST

Aγαπουλίνι μου

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY