The point of view ..is that the point is you..
Ιδέες..Προτάσεις..και Στυλιστικές ..επεκτάσεις..σε ένα Ε@MAGAZINE ... .για να διαλέξεις οτι σου αρέσει...

Αλα ..ΜyRISun.....Πιο όμορφα...πιο γοητευτικά δεν γίνεται...

Μόνο στο sky-blog

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

Ο Αλυσοδεμένος ελέφαντας-Χόρχε Μπουκάι...

Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε πολύ το τσίρκο, και στο τσίρκο μου άρεσαν πολύ τα ζώα.

Μου έκανε τρομερή εντύπωση ο ελέφαντας, που, όπως έμαθα αργότερα, είναι το αγαπημένο ζώο όλων των παιδιών.

Στην παράσταση, το θεόρατο ζώο έκανε επίδειξη του τεράστιου βάρους του, του όγκου και της δύναμής του.

Όμως μετά την παράσταση και λίγο πριν επιστρέψει στη σκηνή, ο ελέφαντας στεκόταν δεμένος συνεχώς σ' ένα μικρό ξύλο μπηγμένο στο έδαφος. Μια αλυσίδα κρατούσε φυλακισμένα τα πόδια του.

Ωστόσο, το ξύλο ήταν αληθινά μικροσκοπικό κι έμπαινε σε ελάχιστο βάθος μέσα στο έδαφος. Μολονότι η αλυσίδα ήταν χοντρή και ισχυρή, μου φαινόταν ολοφάνερο ότι ένα ζώο που μπορεί να ξεριζώσει δέντρα με τη δύναμή του, θα μπορούσε εύκολα να λυθεί και να φύγει.

Το θεωρούσα αληθινό μυστήριο.

Μα τί τον κρατάει;Γιατί δεν το σκάει;

Όταν ήμουν πέντε ή έξι ετών, πίστευα ακόμα στη σοφία των μεγάλων.

Ρώτησα τότε κάποιον δάσκαλο, τον πατέρα μου ή ένα θείο μου: "Κι αφού είναι δαμασμένος, γιατί τον αλυσοδένουν;". Δεν θυμάμαι να πήρα ικανοποιητική απάντηση.

Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα - ευτυχώς για μένα - ότι κάποιος είχε αρκετή σοφία ώστε να βρει την απάντηση.

Ο ελάφαντας του τσίρκου δεν το σκάει γιατί τον έδεναν σ' ένα παρόμοιο παλούκι από τότε που ήταν πολύ, πολύ μικρός.

Έκλεισα τα μάτια και φαντάστηκα το νεογέννητο ανυπεράσπιστο ελάφαντα δεμένο στο παλούκι. Είμαι βέβαιος ότι τότε ο ελέφαντας είχε σπρώξει, τραβήξει και ιδρώσει πασχίζοντας να λευτερωθεί. Μα, παρ' όλες τις προσπάθειές του, δεν τα είχε καταφέρει, γιατί εκείνο το παλούκι ήταν πολύ γερό για τις δυνάμεις του. Φαντάστηκα ότι θα κοιμόταν εξαντλημένο και την επόμενη μέρα θα προσπαθούσε ξανά, και τη μεθεπόμενη το ίδιο.

Ώσπου μια μέρα, μια φρικτή μέρα για την ιστορία του, το ζώο θα παραδεχόταν την αδυναμία του και θα υποτασσόταν στη μοίρα του.

Αυτός ο πανίσχυρος και θεόρατος ελέφαντας που βλέπουμε στο τσίρκο δεν το σκάει γιατί νομίζει ότι δεν μπορεί, ο δυστυχής.

Η ανάμνηση της αδυναμίας που ένιωσε λίγο μετά τη γέννησή του είναι χαραγμένη στη μνήμη του.

Και το χειρότερο είναι ότι ποτέ δεν αμφισβήτησε σοβαρά αυτή την ανάμνηση.

Ποτέ μα ποτέ δεν ξαναπροσπάθησε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του...

βιβλίο "Να σου πω μια ιστορία" του Χόρχε Μπουκάϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

AND I NEED YOU NOW ..BABY...TONIGHT... AND I NEED YOU MORE THAN EVER....





fly me to the moon and let me play among the stars...fill my heart with love

Click for larger image
Nel blu, dipinto di blu


PERIMENONTAS STH BROXH TO POYTHENA......

HIGH....HIGHER.. HIGHEST

alone in the sun by francesco12corde.

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY
GO TO BFREAKY.COM


HIGH....HIGHER.. HIGHEST

Aγαπουλίνι μου

Dolphin Tricks Images




DARE TO DREAM...DARE TO FLY..
DARE TO BE THE EVER CHOSEN ONE TO
TOUCH THE SKY